Brev:
Slår ud af skemad
20. juli 2010
Alder:
4 mdr.
Slår ud af skemad
Hej Helen.
Først vil jeg lige sige tusind tak for din brevkasse og dine gode svar:-) Jeg har lige et spørgsmål mere til dig denne gang vedrørende skemad.
Jeg var så småt startet med at give Lukas lidt rismels grød, men valgte så alligevel at holde en lille pause igen, da jeg blev i tvivl om han egentlig var klar..
Lukas fik nogle knopper på brystet og i armhulen og jeg troede egentlig det var varmeeknopper da det jo har været så varmt, men de gik bare ikke væk da han blev afkølet, og det gør varmeknopper jo ikke?
Jeg ville egentlig have været til lægen, men så forsvandt de ligesom af sig selv.
Idag prøvede jeg så igen at give ham lidt rismelsgrød, og knopperne blussede op igen, så nu tænker jeg det er grøden han slår ud af, kan det passe?
Jeg har læst et andet sted at det er normalt børn reagerer på nye madvarer, og at det ikke behøver at have noget med allergi at gøre, men hvad gør jeg så herfra?
Prøver med en anden slags grød, holder en pause igen eller skal jeg til lægen? Hvad tænker du?
Med venlig hilsen
Eva