Brev:
Sove i seng / på madras
20. juli 2010
Alder:
3 år, 5 mdr.
Sove i seng / på madras
Hej Helen
Astrid har altid sovet godt om natten og gør det egentlig stadigvæk. For 3½ uge siden havde hun nogle voldsomme mareridt om bier og andet der summer. Da fik hun selvfølgelig lov til at komme op til os.
Siden da er der ikke mange nætter hvor hun ikke er kommet ind. Ikke på grund af mareridt, men fordi hun synes det er hyggeligt. For at vi alle kan få sovet lidt ligger hun nu på en madras på gulvet ved siden af.
På et eller andet tidspunkt skulle det jo gerne udvikle sig til at hun sover hele natten hos sig selv.
Hvordan gør man det - eller mon det bare er en fase....
Venlig hilsen
Astrids mor og far