Brev:
Tomater
20. juli 2010
Alder:
13 mdr.
Tomater
Hej Helen..
Hmm, Isabella er begyndt at slå helt vildt ud når hun får tomater??? Kan hun være allergisk?
Det er især når hun får alm tomater som bare er skyllet, men nu er det begyndt når hun spiser ketchup også.... hun blir helt rød om munden og nu har jeg lagt mærke til hun også blir rød på numsen dagen efter....
Hilsen
Dorthe