Brev:
Flerkornsgrød - hvad laver man det af?
20. juli 2010
Alder:
6 mdr.
Flerkornsgrød - hvad laver man det af?
Hej Helen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål ang. flerkornsgrød.
Hvordan laver du det? Altså hvad skal jeg købe for at lave det? Jeg synes kun jeg kan finde "fuldkornsrismel" i supermarkedet.
Det har jeg så købt, men det er da ikke det, vel? Min søn er 6½ måned, så han kan godt spise flerkornsgrød. Jeg har dog prøvet med boghvedegrød, men det var ikke noget hit! :( og hvad med quinoa grød? det må han vel også godt få?
Men det sys jeg heller ikke, jeg kan finde nogle steder.....
Med venlig hilsen
Mia