Brev:
Madhjælp
26. juli 2010
Alder:
6 mdr.
Madhjælp
Hejsa
Endnu engang tak for hjælpen.
Min datter er nu 6 mdr. og spiser godt med grød, men hun ammes stadig imellem 10-12 gange i døgnet. Måltiderne tager ca. 10-20 min. Nogle gange er der bonus tåre på 5 min.
Jeg giver hende grød morgen, middag og aften, hvordan kan en madplan ellers se ud? Vi går til vægtkontrol med hende, da hendes vægt har stået stille siden midten af maj måned.
Hun vil gerne selv sidde med frugt stykker. og til hvert måltid grød får hun kop med vand. Hun er rigtig god til at drikke af kop.
Jeg har masser af mælk, men tror at der ikke er så meget næring i det længere - først kommer det tynde mælk og der går ikke længe før mælken bliver mere tyk og helt hvid.
Håber at du kan hjælpe mig endnu engang
På forhånd tak