Brev:
Brug af sut - 6 mdr.
26. juli 2010
Alder:
6 mdr.
Brug af sut - 6 mdr.
Hej Helen.
Jeg er ved at lære min søn på 6 måneder at sove uden sut nat og dag. Tidligere vågnede han hver gang han tabte sutten og det var et uendeligt renderi hele natten.
Det går som sådan godt med projektet, som nu har stået på i lidt over en uge. Han er stadig meget ked når han skal sove og falder ofte i søvn helt udmattet. Jeg sidder ved ham, putter ham med puttekluden og med en hånd på ham. Han er dog faldet i søvn helt selv og uden sut 3 gange nu.
Men jeg er i tvivl om et par ting:
1. Når han vågner om natten er han fuldstændig utrøstelig, har du et bud på hvordan jeg bedst får ham til at sove igen uden sutten?
2. Er det en ide helt at afskaffe sutten?
Med venlig hilsen
Rikke Andreæ