Brev:
Af med flasken - 8 mdr.
8. juli 2004
Alder:
8 mdr.
Af med flasken - 8 mdr.
Hvor hurtigt må man vænne børn fra flasken ?
De er 8 mdr nu og skal jo til at spise 'alm' kost og så kun have flasken til nat.
Men hvor hurtigt må man tage den fra dem?
Fra dag til dag?