Brev:
Søvnproblemer del 2 - 10 mdr.
28. juli 2010
Alder:
10 mdr.
Søvnproblemer del 2 - 10 mdr.
Hej Helen
Jeg skrev til dig den 26. juli, men er siden kommet i tanke om et par yderligere ting du skal vide.
Vores datter bliver stadig ammet om aftenen og når hun vågner om natten.
Jeg synes det er svært at vurdere, hvor meget hun egentlig spiser om natten, og om hun i virkeligheden bare gør det for hyggens skyld, og ikke fordi hun er sulten.
Hun spiser ikke specielt meget til måltiderne i løbet af dagen, men noget ryger der ind.
Har faktisk været til sundhedsplejerske med hende, fordi hun ikke tager på. Hun har vejet 8,5 i to måneder (er 10,5 måned i dag). Vi fik afvide at vi skulle tænke i federe mad og flere mellemmåltider.
Så måske er det ikke tidspunktet at nægte hende bryst om natten eller?
Hilsen de trætte forældre