Brev:
Hvilken flaske skal droppes?
29. juli 2010
Alder:
10 mdr.
Hvilken flaske skal droppes?
Hej Helen
Vores datter nærmer sig de 10 mdr. nu og får tre flasker i døgnet. Vi tænker det er på tide at skære den ene af flaskerne væk, men er lidt i tvivl om hvilken vi skal vælge. Hun får flaske når hun vågner om morgenen - nogle gange tidligt - hvis vi er heldige sover hun videre, ellers står vi op. Så får hun en flaske før middagslur kl. ca 1330 og endelig en stor flaske at sove på ved 1930 tiden.
Jeg tænker det ville være smart at skære eftermiddags flasken væk da det vil gøre det lettere når hun starter i institution. Men jeg er nok mest tilbøjelig til at tage flasken om morgenen fordi det er der vi har en meget svingende rytme og fordi hun ikke har appetit til morgenmaden.
Hvad tænker du ville være smart? Evt noget helt tredje?
Venlig hilsen
en mor