Brev:
Modermælkserstatning efter 4 mdr
30. juli 2010
Alder:
5 mdr.
Modermælkserstatning efter 4 mdr
Hej Helen.
Tak for svaret sidst. Det går pt meget bedre med at komme i seng om aftenen.
Har et nyt spørgsmål til dig. Min søn er næsten 5 måneder og han ammes og får en flaske MME om aftenen. Sådan har det været stort set hele tiden. Han startede med at få Nutramigen. Han kunne pludselig ikke kunne lide det og vi skiftede til NAN HA, da han var ca 2-3 måneder.
Når han nu er næsten 5 måneder skal vi så skifte til en "2'er produkt" (fx NAN 2) eller kan man fortsætte med NAN HA. Har også tænkt på at skifte til Arla babymælk, som jo fås flydende. Dertil kommer at han pt får et grødmåltid om dagen som jeg laver på MME.
På forhånd tak for svar.