Brev:
Vil ikke drikke mælk - 11 mdr.
30. juli 2010
Alder:
11 mdr.
Vil ikke drikke mælk - 11 mdr.
Hej Helen.
Så har jeg brug for din ekspertise igen :)
Min lille Clara på snart 11 mdr vil ikke drikke mælk og jeg er derfor bange for hun ikke får det kalk hun skal have, hun bliver stadig ammet men kun en enkelt gang inden hun skal sove. I løbet af dagen får hun yoghurt (ca. 2dl) som mellem måltid, men er det nok?
Hun er derudover også glad for grønne grøntsager, så håber det også det hjælper lidt på det.
Håber det er ok, jeg lige skriver et spørgsmål mere, da jeg står med præcis samme problem med min store pige Liva på 4 år. Hun kan heller ikke lide mælk, men vil også gerne spise yoghurt,hvilket hun får nogle gange om ugen, når hun har lyst.
Har du nogle gode råd, for jeg er også bange for at give Liva kalktilskud efter alt det snak om at kalk sætter sig til blodpropper.
(Det skal lige siges at ingen af dem spiser ost, heller ikke ostehaps)
Glæder mig til en ny omgang gode råd, jeg ved jo efterhånden de virker :)
Hilsen Stinna, Liva og Clara :)