Brev:
Tager min søn for meget på?
9. juli 2004
Alder:
3 mdr.
Tager min søn for meget på?
Hej
Jeg en dreng fra den 17/3-04. Det jeg gerne vil vide er om min søn tager for meget på, eller om det har nogen betydning. Da han blev født vejede han 2984g og var 50cm, idag hvor han er 13 uger og 2 dage vejer han 6800 og er 64 cm, kan små børn tage for meget på eller har det ingen betydning, det siges jo at de skal have fordoblet der fødselsvægt, når de er et halvt, men som du kan se er det allerede sket.
PS han får ikke bryst men mme
Med venlig hilsen Lene