Brev:
Fjerne flasken inden middagslur?
5. august 2010
Alder:
10 mdr.
Fjerne flasken inden middagslur?
Hej Helen
Lige et spørgsmål om mælk.
Først en dagsplan:
Kl. 6-6.30: vågner
kl. 6.30-7: havregrød el. flerkornsgrød lavet på mme, 1 dl + sødmælk af kop
kl. 8.30-9: bolle med smør og ost + vand af kop
kl. 9-10.30: sove
kl. 11.30: rugbrød med pålæg, rester fra aftensmad, grøntsager mm + sødmælk af kop
kl. 14: flaske, 130 ml
kl. 14-15.30: sove
kl. 16: frugt, yoghurt, bolle, grød + vand af kop
kl. 18: vores aftensmad + sødmælk af kop
kl. 20: flaske, 100-130 ml, sove
kl. 23.30-24: flaske, 130 ml
Som du kan se drikker hun ikke så meget mme fra flaske. Mit spørgsmål går på, om jeg alligevel skal fjerne flasken inden middagslur? Hun er ikke interesseret i at spise andet inden hun skal sove, men synes der går lang tid fra frokost til hun skal sove.
Synes generelt hun spiser fint, har dog dage hvor hun ikke skal have noget som helst - heller ikke flaske, men følger stadig kurven.
Vi er så småt (endelig) kommet i gang med frugten, uden hun kaster op og hun smager gerne på det meste - har dog ikke lyst om formiddagen endnu.
Venlig hilsen
Nina