Brev:
Vil ikke drikke mælk - 5 mdr.
9. juli 2004
Alder:
5 mdr.
Vil ikke drikke mælk - 5 mdr.
Jeg skriver igen for at få lidt hjælp.
Min datter er 5 mdr. og 1 uge. Hun vejede 6.6 kg den 1 juni. Hun er en dejlig og frisk pige. Hun har fået skemad fra hun var 4 mdr. Om formiddagen får hun 1dl grød og om aftenen får hun grøntsager og kartoffelmos. Hun spiser godt. Udover drikker hun modermælkserstatning NAN 2. Jeg ammer hende en gang om dagen.
Nu på ca 1uge vil hun ikke drikke mere end 100ml mælk om dagen. Jeg ved ikke, hvorfor hun afviser at drikke mælk mere end 100ml. mælk om dagen. Jeg er bekymret for hende. Hvor meget mælk skal hun drikke om dagen? Er det noget problem? Kan du hjælpe mig med det?
Medvenlig hilsen
Bekymret mor