Brev:
Frugtmos, lactulose og jern sammen ?
15. august 2010
Alder:
6 mdr.
Frugtmos, lactulose og jern sammen ?
Kære Helen
Som du ved, skal min søn på 6 mdr. have 2 x lactulose hver dag for, at det "glider". Det giver vi i frugtmos, så vi er sikre på, at han får det hele med.
Han skal jo nu også starte på jern, og jeg synes, at det er lidt meget med 3 x frugtmos på en dag, så er det muligt at give den ene gang lactulose og jern samtidig - altså i samme portion frugtmos? Hvis jeg altså kan få det i ham, men betyder det noget for effekten af begge ting?
Hvis det er et problem, har du så et forslag til, hvordan jeg kan få alle de ting i ham på en dag? (Til morgenmad spiser han pulverhavregrød, frokost og aften forskellige slags pulvergrød med mere og mere grøntsagsmos, da han ellers ikke har ville have det, men vi er nu oppe på halv-halv, så det skrider fremad.)
Med venlig hilsen
Signe