Brev:
Flaskeafvænning om natten
16. august 2010
Alder:
15 mdr.
Flaskeafvænning om natten
Hej Helen,
Nu er Josefine lige fyldt 15 mdr men hun sover stadig ikke igennem om natten. Hun får normal kost i løbet af dagen men vågner om natten og skal have en flaske og det er lidt belastende at skulle op hver nat når jobbet kalder næste morgen.
Og selvom hun halvsover så kan hun udemærket se forskel på om det er vand eller mælk. Vi er begyndt at komme minimælk i flaske for hun har vel ikke behov for MME mere?
Men hvordan får vi stoppet det "natteroderi"?.
Kan vi sætte en flaske med vand ind i seng?
Tak for en super hjemmeside ;-)