Brev:
Familiemad?
18. august 2010
Alder:
7 mdr.
Familiemad?
Hej Helen..
Lige et kort spørgsmål.. når du skriver at de skal ha mere og mere familiemad, mener du så det vi spiser som det er, eller skal jeg stadig tilsætte mme og fedtstof?
Kærlig hilsen
Camilla