Brev:
Vågner tidligt - 4 år
27. august 2010
Alder:
4 år
Vågner tidligt  - 4 år
Hej Helen
Jeg har før skrevet til dig. Vi har problemer med vores søn som lige er blevet 4 år. Han er en meget aktiv dreng og har aldrig sovet dagen væk. Men nu er han begyndt at vågne kl 5.00 hver morgen. Vi har prøvet at trække ham til 20.00 med at putte ham men det har ingen erfekt. Har også prøvet at lad ham blive oppe til 21.00 uden nogle effekt.
Men han bliver jo så træt i løbet af dagen at han ikke kan overskue det hele i børnehaven og laver bølle ting. Vi ved ikke helt hvordan vi skal gribe det an. Han har aldrig sovet længe senest til kl. 7.30 et par gange.
Vi har et godt putte ritual hvor vi læser og siger godnat. Han vil stadigvæk gerne have vi bliver siddene ved hans seng til han falder i søvn. 5-10 min.
Håber du kan give os et råd.
Venlig hilsen
Britta