Brev:
Sove videre efter natamning
27. august 2010
Alder:
5 mdr.
Sove videre efter natamning
Hej Helen.
Jeg skriver til dig fordi vores dreng på 5 måneder har nogle nætter hvor han ikke vil sove videre efter amning. Han bliver puttet mellem 20.30 og 21.30, alt efter hvor sent han tager den sidste lur, og så vågner han omkring kl. 3 hvor jeg går ind i stuen for at amme ham. (Jeg kan ikke ligge og amme, og sidder bedst i lænestolen inde i stuen.)
De fleste nætter er der ingen problemer, men de sidste 14 dage har der været nogle nætter hvor han ikke vil sove videre derefter. Han er heldigvis ikke sur eller ked af det. Han snakker/pludrer og mosler rundt med dynen. Efter ca. 1 time hvor jeg jævnligt giver ham sutten falder han så i søvn og vågner så igen omkring kl. 7.
Hvad er dine tanker om det?
Venlig Hilsen
Lene
Sig endelig til hvis du skal bruge andre oplysninger.