Brev:
Vitaminer og kosttilskud
28. august 2010
Alder:
2 år, 8 mdr.
Vitaminer og kosttilskud
Hej Helen :o)
Jeg vil bare gerne vide om jeg med rigtig god samvittighed kan give min datter på 2 år og 8 mrd. hhv. "bamse bomstærk" (Multivitamin), Biostrath og omega 3,6,9 fiskeolie samtidig hver morgen?
Jeg har gjort det et stykke tid, men har nu fået af vide at det er sundhedsskadeligt :( derfor dette spørgsmål.
Det skal lige siges at hun ikke har været syg siden jeg startede med at give hende det :o)
1000 tak for alle dine gode svar, Heidi.