Brev:
Plan 8 mdr
28. august 2010
Alder:
7 mdr.
Plan 8 mdr
Kære Helen, først tak for dine tidligere svar-glad for at have dig i baghånden :-)
Nu er Line 7 mdr og 3 uger og jeg er lidt i tvivl om jeg går i den rigtige retning..???
Vores dagsplan nu er som følgende:
ca 05 ammes, sket et par gange en time senere, så kan jeg ikk få morgengrød i hende...
08 morgenmad havregrød el øllebrød m sveskemos
09.30 frugt i hånd og frugtmos m laktulose(har ret hård mave)
sover gerne 1,5 time
12 frokost grøntsagsmos begyndt m lidt rugbrødshapsere - kan hun godt lide
ca 13.30 ammer og puttes til lur, nogle gange blir den 14-14.30 her sover hun osse gerne 1,5-2 timer
15.30 el 16 frugtmos m jerntilskud har prøvet m lidt grød her men hun er slet ikk sulten nok
18 aftensmad mere af vores mad og grøntsagsmos spiser godt her somregel:-)
ca 20 ammes og puttes til nat - det går fint syns jeg men hun er begyndt at vågne nogle gange i løbet af kort tid de første par gange falder hun hurtigt hen igen... men så er det jeg tror jeg begynder at lave fejl selv.. jeg ammer hende lidt for så sover hun hurtigt- og mor er træt:-( jeg kan gøre det et par gange til jeg selv går i seng ca 23 her sover hun enten til kl 01 hvor hun ammes el hun får kl 23
Så kan hun få et par gange mere 01.30 og 03,og så kl 05..jeg ved egentlig godt hun bruger mig som sut for det er ikk sult-hun sutter bare lidt - og jeg er ved at prøve og sætte sovedyr istedet - jeg syns bare det er så svært og jeg føler mig presset af hendes alder - om hun er alt for gammel til alt det natamning????
Hun er ikke storspisende om dagen slet ikk først på dagen og det er mest alle de der mellemmåltider jeg syns det er svært med - føler jeg sidder med mad hele tiden... men ellers har vi det godt hun er super glad og kryber fint fremad og prøver at komme op på knæ... hun bruger ikke sut, men ingen problem for os lige i tiden er jeg meget alene med hende - Far er landmand og høster:-) men han gør alt for at vi ser ham indimellem ellers er vi med i mejetærsker!
Jeg mangler hjælp til min dagsplaner for mad.... og natplan!!!! lang smøre men håber det går..
Kærligst fra
Camilla.