Svar: Udenlandske modermælkserstatninger
29. juni 2004
Alder:
9 mdr.
Kære Mie
Jeg kender desværre ikke til det tyske mærke, men vil gå ud fra at det sikkert er i orden. Din beskrivelse af produktet siger dog at det er til børn fra 8 mdr og da din søn er 9 mdr. må det passe fint. Han får det jo som suplement til mere fast føde.
I Danmark giver man jo små børn sødmælk af kop fra 6 mdr, måske er der andre regler i Tyskland.
Tror du skal tage det helt roligt, især med den alder din søn har.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske