Brev:
Efter ammestop - kan man stadig amme?
12. juli 2004
Alder:
11 mdr.
Efter ammestop - kan man stadig amme?
Min datter bliver 1 år om 3 uger og jeg stoppede med at amme hende, da hun var 10½ mdr. Efterfølgende har der så været 2 episoder, hvor hun har været meget ked af det og pylret, og så har jeg tilbudt hende brystet og hun har suttet løs.
Jeg tror dog ikke der er meget mælk tilbage, men er mælken stadig ok, kan den blive "for gammel"?
Hilsen
Mette