Brev:
Barnets hårtab
12. juli 2004
Alder:
3 mdr.
Barnets hårtab
Hej
Jeg har en søn på 14 uger som er begyndt at tabe håret i store totter, vel og mærke oven på hovedet og kun i den ene side. Er det normalt?
Han får brystmælk og 1 enkelt flaske modermælkserstatning 50-100 ml til nat og vokser ellers fint.
Der kommer fint nyt hår ud, men det ser lidt mærkeligt ud, når det kun er i den ene side.
Hilsen Lotte