Brev:
Havregrød / havregryn
6. september 2010
Alder:
14 mdr.
Havregrød / havregryn
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål herfra - hvor det i øvrigt går rigtigt fint for tiden.....
Frederik er blevet meget opmærksom hvad vi andre spiser..... Om morgenen er han og far den eneste, der får havregrød, vi andre spiser havregryn med mælk. Det vil han rigtig gerne have, ja faktisk er det sådan, at han helst skal være færdig med havregrøden, før havregrynene kommer på bordet, ellers vil han ikke spise den.
For at være ærlig passer det os forældre fint at slippe for at lave havregrød hver morgen, men vi er lidt i tvivl, om det er ok at servere havregryn til en så lille fyr - Katrine og Christian spiste havregrød til de var 3 år.....
Hvis det er bedre for ham med havregrød, er det naturligvis det han skal have.
Venlig hilsen
Sonja