Brev:
Er pulvermad ok?
21. juni 2004
Alder:
4 mdr.
Er pulvermad ok?
Hej
Mit spørgsmål går på, om det er OK, at give "købe"-mad (industrielt fremstillet pulvergrød/-mos) i forhold til det hjemmelavede - er det "lige så godt", som hjemmelavet? Eller er det mere "urent"?
Min søn vil ikke spise kartoffelmos, nu hvor der kun er nye kartofler - de kommer op igen, selvom de er mosede (men de er selvfølgelig lidt mere grynede) - har du et godt forslag?
Med venlig hilsen og tak
"Mad-mor"