Brev:
Morgenmad til 1 årig
12. juli 2004
Alder:
12 mdr.
Morgenmad til 1 årig
Hej
Mit spørgsmål er ganske enkelt: kan jeg give min søn på 1 HavreFras til morgenmad?
Det lyder måske umiddelbart som noget sært noget at starte på, men da vi har givet ham HavreFras som et alternativ til rosiner for at øve pincetgreb, så har han fået smag for dem.
Normalt får han øllebrød (hjemmelavet) eller müsligrød (pulver). Han er ved at kaste op, når vi prøver at give ham havregrød, selvom vi putter nok så meget banan i, hvilket ellers normalt kan få hvad som helst til at glide ned. :-)
Kan vi ikke bare lade ham spise HavreFrasene med fingrene og så give ham mælk af glas til?
Resten af dagen spiser han rugbrød til frokost, frugt eller bolle om eftermiddagen og kartofler/kød eller spaghetti/ris med millionbøf, og så naturligvis nogle grøntsager.
Hilsen
Tine