Brev:
Godnathistorie - 15 mdr.
8. september 2010
Alder:
15 mdr.
Godnathistorie - 15 mdr.
Hej Helen.
Det kan godt være, det her er lidt dumt spørgsmål...
Jeg kunne godt tænke mig at indføre en godnathistorie i vores putteritual, men er bange for at selv ritualet bliver for lang.
Lige nu fortæller vi om hendes dag og ting hun har oplevet og synger dernæst to lidt lange sange. Så sidder vi hos hende til, hun sover, eller også går vi lidt til og fra alt efter hendes humør.
Selve ritualet tager nok 10 min. og hun sover efter 20-30 min. Enkelte dag tager der godt nok en time eller mere at putte hende - mest i weekenderne og ferierne.
Kan man godt putte en godnathistorie ind i mellem, eller skal vi skippe noget?
Med venlig hilsen
lillepigens mor