Brev:
Begyndt at sove uroligt - 9 mdr.
14. september 2010
Alder:
9 mdr.
Begyndt at sove uroligt - 9 mdr.
Kære Helen
Ja så er jeg her igen.
Denne gang med kæmpe søvnproblemer hos min søn på 9,5 måned.
De sidste tre uger er han begyndt at sove meget uroligt. han sætter sig op i sengen i søvne ca 10-15 gange hver nat, og vågner selv op af det. hvis vi ikke når at ligge ham hurtigt igen, resulterer det i at han vågner helt op og er vågen i 1-2 timer. han er glad, sidder og klapper men bliver sur når vi fprsøger at ligge ham igen.
Hans søvnmønster ser ca sådan ud:
vågner ml 6-7
formiddagslur kl 8-8.30 hvor han sover en lille time.
eftermiddagslur ca 13.00 hvor han sover i ca to timer.
puttes ml 19.30 og 20.30.
Efter vi har lagt ham vågner han ca 2 timer efter hvor vi er begyndt at tage ham over i vores seng, da vi på den måde kan ligge ham hurtigt når han pludseligt sætter sig op (som han jo gør flere gange i timen)
Det er så håtdt for os for tiden. Mangel på vores søvn tærrer på os.
Vi putter ham i vores seng hvor vi læser for ham og nusser. han kan i øjeblikket kun falde i søvn hvis han mærker en af os. men det har jo nok at gøre med hans udvikling lige nu ?
Jeg har købt din bog, men håber du kan give mig lidt yderligere her. Er for træt til at læse for tiden.
Tak