Brev:
Rytme om dagen
16. september 2010
Alder:
10 mdr.
Rytme om dagen
Hej Helen.
Nu skriver jeg sørme igen, jeg er en aktiv bruger :-)
Først mange tak for dit seneste svar med maden, som vi vil gå i gang med at prøve af allerede i dag.
Men nu er det sådan at Kornelius aldrig har haft nogen rytme om dagen med hensyn til søvn, jo altså han har i lang tid kun fået to lure, men de svinger alt fra 30 min - 2 timer både formiddag og eftermiddag...
Vi bøvler jo en del om natten med ham og ja har altid gjort det så jeg er hos ham om natten alt fra 5-15 gange så det er også meget forskelligt hvornår han står op alt efter hvordan natten har været men et sted imellem kl 6 og 7.30 vilket jo gør at man aldrig helt ved hvornår han skal ud igen da han jo ikk er ligeså hurtig træt efter en god nat, håber du forstår...
Men nu har han gået i vs i over en månede og virker glad for at være der men styr på lurene er der slet ikk nu, når jeg henter ham kl 14.30 ca så ved jeg aldrig om jeg evt skal have en søn med hjem som skal have en lille 3 lur sent eftermiddag fordi han måske er stået op kl 13 fra sin 2. lur eller om han stadig sover når jeg kommer der kl 14.30... så du kan nok se hvor meget det svinger og ja så vidt jeg kan forstå er han også rigtig svær at putte til de lure... herhjemme har jeg altid gået ham i søvn og det er jo noget møg nu hvor han er i vs og de prøver at vende ham af med det, men han bliver sååå ked...
Har du evt et råd til hvordan man kunne få rytmen mere stabil???
Fordi jeg ved at du siger at de helst skal sove 45 min til formiddag og 2timer til eftermiddag ca men det er jo super svært når han svinger så meget i om han kun tager 30 min eller to timer... han kan feks have dage hvor han kun tager 2-3 gange 30 min eller 2 gange to timer...
Håber du forstår hva jeg mener med det her fordi jeg sys selv det blev lidt rodet.
Tak fordi du har din brevkasse :-)
Hilsen Sine og Kornelius snart 11 mdr.