Brev:
Svamp i brystet
12. juli 2004
Alder:
2 mdr.
Svamp i brystet
Jeg har siden min datter var 2 uger (hun er nu 8 uger) døjet med svamp i mit ene bryst. Det svider når jeg ammer hende, og bagefter får jeg en uudholdelig stikkende smerte som kan vare helt op til 2 timer.
Min læge har givet mig noget gel som jeg smører brystvorten i, men det virker desværre ikke. Min datter har ikke trøske, så det er ikke hende som smitter mig. Hvad kan jeg ellers prøve - jeg vil så nødig holde med at amme da det (udover smerterne) går fint.
Kærlig hilsen
Charlotte