Svar: Svamp i brystet
12. juli 2004
Alder:
2 mdr.
Kære Charlotte
Brentangel er det rigtige at bruge, når der er tale om svamp i brystet og det er vigtigt at du behandler både dig selv og din datter.
Det kan i en periode, hvis smerterne er for slemme, være en god idé at malke ud, for at aflaste brystet lidt, således at du f.eks. hver anden gang lægger til brystet og hver anden gang malker ud og så giver made på flaske eller kop. Ved at malke ud kan du også fortsat holde gang i mælkeproduktionen.
Håber det vil hjælpe dig lidt videre.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske