Brev:
Barn med i ladcyklen?
12. juli 2004
Alder:
1 mdr.
Barn med i ladcyklen?
Hej,
Vores datter er nu halvanden måned gammel og min kæreste og jeg kan ikke finde ud af, om vi kan begynde at tage hende med ud at cykle. Vi har en christiania ladcykel med lift/liftsele.
Kan hun klare rystelserne endnu?
Venligst
Peter