Svar: Barn med i ladcyklen?
12. juli 2004
Alder:
1 mdr.
Kære Peter
Umiddelbart vil jeg formode at jeres datter bør være lidt ældre før I tager hende med ud på 'rysteture', sådan noget som babyjogger anbefales først fra 6 mdr.
På den anden side, hvis hun kan ligge i sin lift, og I ikke kører igennem skov og lignende ujævnt terræn, er forskellen så så stor fra at ligge der og så blive kørt i barnevogn?
Jeg kan desværre ikke rådgive jer mere præcist, men har valgt at lægge spørgsmålet ud på siden i håb om at andre kan komme med råd, som jeg så kan videresende til jer. Vi kan jo alle blive klogere:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske