Brev:
Kolde fingre om morgenen
27. september 2010
Alder:
4 mdr.
Kolde fingre om morgenen
Kære Helen,
Vores datter har ofte nogle frygtelig kolde fingre/arme om morgenen. Hun sover i sovepose og resten af kroppen er fint varm.
Er det OK at fingre er kolde eller kan det tyde på et problem, eller skal hun have mere tøj på? Det virker ikke til at genere hende. Soveposen er uden arme og hun har ellers en kortærmet bodystocking plus en heldragt/pyjamas med lange ben/ærmer og ekstra sokker på.
Jeg har prøvet at sætte mere varme på i soveværelset, men så kan vi voksne ikke sove, og jeg tror heller ikke, at det er sundt for hende at sove i et varmt rum. Jeg har ofte et vindue åbent på klem, nogle gange to.
Hun sutter ofte på fingre/hænder, så måske det køler også...
Med venlig hilsen
Udlandsdanskeren