Brev:
Min søn kravler ikke!
27. september 2010
Alder:
9 mdr.
Min søn kravler ikke!
Hej Helen.
Jeg har en lille søn på 9 mdr. Han hverken triller, ruller eller kravler. Han sidder fint oprejst, men det er også det eneste.
Min bekymring er, at jeg hører så meget om, at han jo skal lære at kravle, så han bliver klog og ikke en "motorikspasser". :) Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg synes jeg gør alt.
Jeg lægger ham på maven lige så tit jeg kan. Der kan han dog ikke lægge længere end MAX 5 min. Jeg har købt en blød bold, som jeg lægger ham på. Jeg ruller ham rundt inde i vores dobbelseng. Jeg har vist ham hvordan han skal gøre. Jeg har købt en gynge til ham. (bare sådan en almindelig gynge - det læste jeg også skulle være godt til at stimulere). jeg synes jeg gør alt. Men jeg vil gerne gøre mere, hvis det er muligt..... Eller hvad synes du jeg skal gøre?
Med venlig hilsen
den bekymrende mor