Brev:
Tidsforskel ved flyvning
12. juli 2004
Alder:
6 mdr.
Tidsforskel ved flyvning
Hejsa
Vi går og overvejer at flyve til USA til september med vores søn på 6 måneder. Tidsforskellen er 9 timer.
Er der nogle erfaringer for hvor svært det er for børn at finde en rytme igen og kan det skabe problemer for ham at flyve i så lang tid?
Vi regner med en periode på 14 dage i USA
Tak skal du have