Brev:
Natamning vs. Flaske
29. september 2010
Alder:
9 mdr.
Natamning vs. Flaske
Hej igen
Max er rundet de 9 mdr. Og vi kæmper stadig med urolige nætter næsten hver nat og prøver selvfølgelig forskellige ting, men har måske indset at det bare skal ha' sin tid.
Men det undrer mig, når du skriver at det er vigtigt han ikke falder i søvn ved brystet når han puttes, men så godt må amme i søvne i løbet af natten. Er det ikke forvirrende.
Vi er begyndt med flasken når han vågner grædende, i håb om at han ikke vågner bare fordi han vil sutte.
Hvis problemet er seperationsangst hvad er så din anbefaling?
Med venlig hilsen
Line