Brev:
Mængden af mad - 8 mdr.
30. september 2010
Alder:
8 mdr.
Mængden af mad - 8 mdr.
Kære Helen.
Nu nærmer Line sig en alder af 9 mdr. Jeg har så et spørgsmål ang mængden af maden..
Hvor længe syns du de skal tilbydes grøntsagsmos om middagen-hun spiser fint sine rugbrødshapsere - men mere end en kvart skive bondebrød bliver det ikke til, så virker hun til at det er nok(blir lidt gnaven til tider) men spiser så nemt en 1,5 dl mos..
Hun er så god til at spise hvad som helst vi servere - fisk - kød - grønt - frugt ja alt... men jeg er lige i tvivl om det kun skal være brød eller osse mos endnu?
Kærlig hilsen
Camilla:-)