Brev:
Dagsrytme og søvn - 7 mdr.
2. oktober 2010
Alder:
7 mdr.
Dagsrytme og søvn - 7 mdr.
Hej Helen
Ang. dags rytme og nattesøvn.
Sune er 7 ½ måned. Kravler der ud af og rejser sig op af alt ting… dog er det sjældent han står på flade fødder mest på tæer, betyder det noget?
Sune vejer omkring 10 kilo… jeg ved ikke hvor lang han er, men han bruger str. 80 i tøj.. så han er en stor dreng.
Dags rytmen her og nu.
6.30 vågner når storesøster på 3 år kommer ind…
7.00 grød/stykker af bolle + mælk af kop
9.00/9.30 ammes og lægges til lur i barnevogn sover mellem 1 ½ og 2 ½ time
11.30 grød/mos + rugbrøds stykker + mælk af kop, ammes bagefter
14.30/15.00 ammes og lægges til lur i barnevogn. Sover ca. 1 time
16.00 frugt mos + frugt i hånden. (evt. ammes)
18.00 mos/ mad som os andre + mælk af kop
18.30 ammes. Lur. Sover max 1 time. (ofte er luren tidligere)
20.00 ammes
21/21.30 ammes i søvn
Kl. 3 el. 4 el. 5. ammes 1 gang pr. nat/tidlig morgen.
Vi kunne selvfølgelig godt tænke os ikke at skulle op om natten el. alt for tidlig morgen… er det for tidligt at drømme om en hel nats søvn uden afbrydelser…
Hvor lang tid kan vi forvente at han kan klare sig uden mad…
Hvordan ser du på vores dags rytme.
På forhånd tak for hjælpen
Line