Brev:
Hvor mange æg må en dreng på to år og 9 mdr få?
3. oktober 2010
Alder:
2 år, 9 mdr.
Hvor mange æg må en dreng på to år og 9 mdr få?
Hej Helen,
Hvor mange æg må en dreng på to år og 9mdr spise om dagen/ugen?
Hilsen
Pia