Brev:
Mad før formiddagslur
3. oktober 2010
Alder:
6 mdr.
Mad før formiddagslur
Hej Helen,
Min datter er nu ved at nærme sig 7 måneder, og jeg overvejer snart at droppe amningen inden formiddagsluren.
Skal amningen erstattes af noget "rigtig" mad i stedet? Som det er lige nu, får hun frugtmos og frugt en lille times tid, inden hun sover, men skal hun ikke have mere end det, når nu mælken skal undværes?
Jeg kan se, at du foreslår en halv bolle eller lign. til børn på 8 måneder, men kan hun få det, eller er det unødvendigt?
Mange hilsner
Anne