Brev:
Mad mad, og atter mad
11. oktober 2010
Alder:
2 år, 4 mdr.
Mad mad, og atter mad
Hej Helen
Endnu engang har jeg/vi en lille udfordring.
Vores datter, på snart 2½, vil bare ikke spise aftensmad, medmindre vi laver det efter hendes præmisser. Hun nægter at røre mad som hun tidligere ikke kunne få nok af.
Det eneste hun vil spise, er pasta-skruer samt pommes frittes og kyllinge-nuggets.
Dog vil hun gerne spise to hele stykker rugbrød, med pålæg hun næsten selv er med til at vælge.
Synes bare snart vi har prøvet alt... Serveret det på en spændende måde, adskilt tingene, Serveret ketchup til kartoflerne istedet for sovsen... you name it!
Der er ikke problemer med hverken morgenmaden eller dagens andre måltider, hverken i hjemmet eller i dagplejen, og hun er heller ikke underernæret/vægtig.
Håber du har nogle gode råd
Med venlig hilsen
Mie