Brev:
Mit barn vil ikke af med sutteflasken
11. oktober 2010
Alder:
19 mdr.
Mit barn vil ikke af med sutteflasken
Hej Helen
Vi har prøvet igennem længere tid at få afvænnet vores datter med at få sutteflaske, inden hun skal sove men uden held.
Vi har prøvet at gøre mælken tyndere med vand, givet en mindre mængde, prøvet at give hende det af en kop, prøvet at læse godnat historie plus sang, men nej det acceptere hun ikke.
Hun bliver enorm gal og er utrøstelig og tilsidst bliver så hys at hun kaster op.
Vi er selvfølgelig meget bekymret for at hendes tænder har taget skade eller gør det.
Vi håber du kan komme med et godt råd som altid :-).
Med Venlig Hilsen
Line