Brev:
Hydrolyseret hvedeprotein
13. oktober 2010
Alder:
4 år, 1 mdr.
Hydrolyseret hvedeprotein
Hej Helen!
Der har på det sidste været en del fremme i medierne om hydrolyseret hvedeprotein/ meripro 711.
Hvordan mener du, vi som forbrugere skal forholde os til det? Ingen i vores familie har nogen former for allergi.
Med venlig hilsen
mor til tre