Brev:
Madpakke kontra aftensmad
13. oktober 2010
Alder:
2 år, 10 mdr.
Madpakke kontra aftensmad
Hej Helen!
Når drengene kommer hjem fra børnehave, har vi fået den vane, at vi starter med at snakke dagen igennem, mens de spiser resterne af deres madpakker. Det er sunde madpakker med rugbrød, masser af forskellig slags fisk og rå grøntsager.
For tiden spiser de en del på dette tidspunkt, hvilket gør, at de så ikke spiser særlig meget til aftensmad (vi spiser tidlig aftensmad, da drengene kommer tidligt i seng). Er det ok, eller?
Med venlig hilsen
Drengenes mor