Brev:
Urolig om natten - 6 mdr.
13. oktober 2010
Alder:
6 mdr.
Urolig om natten - 6 mdr.
Hej Helen..
Ja så har vi bare for din hjælp igen... og tak for svaret sidst..
Nu er vores lille guldklump blevet 6½ mdr. og han er jo en stor dreng ca 11 kg og 75 lang...
Han har ca. fået skemad nu i 1½ mdr og det går ok, spiser grød til morgen, frokost rugbrød, vil ikke have grød eller mos, derfor rugbrød, og aften mos og hva vi spiser..
Har dog lidt problemer.
Om morgen vil han ikke rigtigt spise, vi har snakket om det fordi han får 2-3 flasker om natten, så han ikke er sulten...??
Og så larmer han helt vildt når han spiser, som om det ikke kan går hurtigt nok, og alligevel er han ik helt tilfreds..
Prøver at lave en rytme om dagen, men da han jo ikke bruger sin tid på at sove kan det godt være lidt svært..
Men sådan ser det ud...
Vågner 6.30-7 ligger og pluder i seng
grød 8-8.30
evt. flaske 9.30 hvor han puttes til formidddags lur, sover fra 45-1½ time.
frokost 11.30-12.
grød kl. 14 og puttes til lur, sover 45 min.
kl.16 grød med frugt ville gerne have ham ud og sove igen 17.30 da han tit er sur pga. manglede søvn, men sker sjællend, jo hvis han får en flaske mme her, men så kan han ikke spise mos kl. 18.30.
aftens mad 18-18.30 mos m.m
19.30-20 puttes til natten med flaske drikker 200 ml.
vågner så igen 22.30-23 flaske på 200 ml.
kl.2-3 flaske og igen kl. 5-6 tiden.
Har de sidste par dage prøvet og fjerne den flaske kl. 2-3 tiden, men han vågner ca. hver 15 min og piver.
Puha det var en hel del, håber du kan hjælpe os lidt, er i tvivl om han får for lidt eller for meget mælk
Hilsen Camilla