Brev:
Mad mad mad og atter mad
13. oktober 2010
Alder:
9 mdr.
Mad mad mad og atter mad
Hej Helen...
Tak for sidste svar..... Frederik 9 halv månede 10,6 kg og 81 lang. Var dog lidt hurtigt for inden jeg fik svar fra dig havde Frederik fået tilsnusket sig endnu en virus som lægerne kalder det....
Først MEGA snottet og været over uge feber mellem 38,5 og 40 i 5 dage og så om knægten ikke også er begyndt at hoste, mest om natten eller når han ligger ned, så han vågner og hoster så meget han laver opkast fornemmelser !!!!! Så var jo lige så godt igang med alm mad... MEN MEN
Flaske om morgenen 5-6 150 ml vil have i siddende stilling pga forkølelse...
plejer at få havregrød kl ca 8. men nægter at indtage mere end 5-6 skefulde og vil så gerne have lidt yoghurt.
sove fra ca 10 - 11 og 1 1/2 time
frokost omkring 12-13 stykker plejer han at få rugbrød med leverpostej og opfyldning af grød... prøvet mange slags smøre påløg og smøre ost men nej nej nægter at indtage det så lidt grød.
inden sove kl ca 14 får han 150 ml flaske
grøntsagsmos med div kød til aften men vil hverken have det selv med bid i eller most.....
150 ml vælling til nat kl 19 sover til kl 7 næste morgen uden mad dog stadig vågen en del gange for at få sut og ligges på siden.....
Efter han har været syg nægter han meget andet end sin flaske og lidt grød, har fået 4 tænder så heller ikke det der irritere vil jeg mene...
Er moren for kontrollerende og pyldret, måske bare se tiden an og håbe hans appetit vender tilbage eller nogle forslag til hvad jeg skal gøre....
Hilsen den frustrende mor.
Ps starter dagpleje 1 nov.