Brev:
Sove længe?
14. oktober 2010
Alder:
8 mdr.
Sove længe?
Hej Helen.
Tak for svar sidst, det virkede super og hun sover rigtig godt nu.
Men hun vågner oftest omkring kl 5 og er frisk til at stå op. Hun er i hvertfald super vågen og svær at få til at falde i søvn igen! Men hvis jeg så står op med hende virker hun hurtigt træt igen, men er stadig svær at få til at falde til ro hvis jeg ligger hende igen.
Hun får en flaske når hun vågner og som sagt er det ofte første gang omkring kl 5, men intet hjælper det.... og hvis jeg lykkedes så sover hun til kl 6, så altså kun én time mere.
Mit spørgsmål går på om man kan træne børn i at man altså ikke står op før kl 6 tidligst.?
- Hun bliver puttet kl. 19.00, får her flaske.
- Hun får en aftenflaske omkring 22-23 (i sin seng halvt sovende)
- vågner første gang omkring kl. 4-5 og får flaske og hvis kl er fem, så har vi problemet med FEST og ikke nogen morgensøvn eller en frisk datter resten af dagen!!
Er der noget vi kan gøre??
Venlig hilsen
Mia