Brev:
Kun kop
13. juli 2004
Alder:
6 mdr.
Kun kop
Hej
Og tak for en rigtig god hjemmeside, som jeg tit bruger.
Jeg har læst mig frem til en masse af mine tvivls spørgsmål, men jeg kan ikke finde noget mht. hvis barnet ikke vil tage flasken.
Min søn er snart 6 måneder og er godt i gang med grød, mos og kop. Men i alle de foreslag jeg kan se til kostplaner der snakkes der om bryst eller flaske. Jeg vil gerne snart stoppe med at amme. Men min søn vil ikke have flaske - er det ok at give ham al sin væske i koppen og maden?
Han spiser fint og er glad for mad, men kan man godt give et "måltid" MME i kop?
Hilsen Kristina